Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
821

Over mij

Eehm.. Ik ben Roos, maar als je hier bent dan wist je dat vast al - en waaaarom moet je hier nou weer iets opschrijven over jezelf - en ik ga dus op 13 oktober weg, maar dat moet ik eigenlijk schrijven bij 'Over mijn reis' (: Eigenlijk weet ik verder niet zoveel te zeggen.. nja, ik ben 18 jaar, blablabla, maar dat soort dingen zijn ook wel gewoon hier te vinden ^^ Oftewel, kijk maar gewoon even rond want je kent me als het goed is toch al 8)

Over mijn reis

Aldusch het plan: op dinsdag 13 oktober van Schiphol naar Hong Kong, en de volgende dag door naar Sydney. Vanaf daar gaat Rosie eerst de oostkust af, tot aan Cairns, en dan in januari naar Nieuw-Zeeland (via Sydney, want dat moest..) en DAN moet ik inmiddels toch ergens Thomas tegenkomen ^^ Okee, ik begin in NZ dus in Auckland en in maart vlieg ik dan vanaf Christchurch weer terug naar Sydney. Ennn dan ga ik de zuidkust van Ozzie doen, dat betekent dus via de Great Ocean Road, Melbourne en Adelaide =] Vanuit Adelaide omhoog naar het binnenland, natuuuurlijk naar Uluru en Alice Springs, door naar Darwin en uiteindelijk weer uitkomen in Cairns! Dan is het rondje Australië gemaakt, en gaan we naar Azië - Bangkok, welteverstaan, in Thailand :) ...en dat moest wederom viavia, deze keer dus via Hong Kong. Oh, inmiddels is het trouwens begin juni. Nu dus een tijdje rondlopen in Thailand, en begin juli dan weer terug naar Hong Kong, want ik vind het leuk om de hele tijd maar weer heen en weer te vliegen 8) (..niet, dus, maarach ^^) Daar nog een weekje blijven en dan, na heeeel lang (= ongeveer 9 maanden), sta ik op 10 juli weer op Nederlandsche bodem!

Onder voorbehoud; dit is natuurlijk slechts een plan, en plannen zijn ervoor om gewijzigd te worden (:

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, China, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Thailand, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.