On the road again

15 november 2009 - Noosa (heads), Australië

En we hebben Byron verlaten... :(
Als ik ergens nog een keer naar terug wil, is het zoiezo naar Byron Bay. Ik heb wat foto's geupload, ook nog van Nimbin en een paar van het surfen en natuurlijk van Byron Bay en het duiken :D

Dus, dinsdag deden we een dagje en een nachtje Surfers Paradise. Het was precies zoals we hadden verwacht en van anderen hadden gehoord - exactly the same as Lloret de Mar. Maar winkelen en uitgaan was er wel erg leuk (: Gelukkig gingen we de volgende dag al weer verder, door naar Brisbane! Daar gingen we dus logeren bij Maarten, Jorie's vriendje, voor 3 nachtjes. Ik had gewoon een heuse eigen slaapkamer (lees: woonkamer) waar naast mij helemaal niemand sliep - wat een luxe!  Het enige lawaai kwam van de airconditioning (wat kunnen die dingen veel herrie maken..) EN, nog luxer: er was een gratis wasmachine! Dus al m'n kleren en handdoeken zijn nu schoon (of nu eigenlijk al niet meer :p)

Brisbane is wel een leuke stad, het ligt alleen niet aan zee, maar daar hebben ze iets op gevonden: naast de rivier is gewoon een soort nepstrand met een zwembad gemaakt en daar kan iedereen gewoon zwemmen, in de lagune - heel mooi! En we hebben wederom heeeeel erg veel leguanen gezien 8)

And right now we're in Noosa! Veel regenwoud hier in de omgeving, en super stranden, je kunt hier heel goed surfen. Dus dat ging ik dan ook doen vandaag, maar nu ben ik verbrand. We wilden hier eigenlijk ook een 3-daagse kano-safari doen in de Everglades, maar op dit moment zijn daar bosbranden dus is het Great Sandy National Park gesloten... :( Dus gaan we deze week eerst naar Fraser Island, en dan hopen we dat daarna alle fires geblust zijn en dat we volgend weekend alsnog kunnen gaan kanoën ^^

My next blog zal wel na Fraser worden - ik vermoed niet dat ik daar een computer ga vinden ;) dusch, tot over een weekje weer!

1. Iedje:
    15 november 2009
    Lieve Roos, je wordt daar alleen maar mooier en mooier als ik je zo zie op je foto`s. Wat een prachtig land! En wat een geweldig programma tot nu toe. Veel liefs Iedje
  2. Robin:
    15 november 2009
    Ooh chick, de foto's zijn zooo vet! Verhalen zijn leuk, maar je kan je er bijna niks bij voorstellen als je er geen beeld bij hebt. Het is daar zo mooi!

Vond het echt heel tof om je even gesproken te hebben, alleen lukte het bellen niet helemaal (er zit nu een of andere Australische dude waarschijnlijk nog steeds heel verdwaasd voor zich uit te staren xD)

Ennn ik moet je gewoon nog steeds mailen, wat erg! Maar ik weet dat ik er heel erg lang over ga doen, en daar heb ik steeds geen tijd voor. Oh, en ik heb een nieuwe job! Maargoed, dat ga ik je dus allemaal nog mailen. Snel, I promise!

Miss you very much, nog steeds/alweer. Xx! <3
  3. Annemieke:
    Dag lieve Roos,
    Heel veel plezier op Fraser Island.
    Lijkt me fantastisch, dat witte zand en die diepblauwe meertjes, doe de Dingo's de groeten.
    Kus mama