Nog 1 nachtje slapen..

13 oktober 2009

Yesyes, en dan is het plotseling ineens zover: MORGEN al weg! ..of eigenlijk, technisch gezien, vandaag zelfs al 8')

Na maaaandenlang voorbereiden - het ticket was half april al geboekt - en na het aanvragen van een visum, nieuwe verzekering, hele hoop laatste inkopen, drie inentingen, een Engels CV, een keertje extra tandarts, een gloednieuwe creditcard, tas inpakken, dubbel afscheidsfeest en vast nog een hele hoop meer ben ik dan eindelijk ready to go! Sort of, althans..

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle lieve cadeautjes, kaartjes, dingetjes en voor het langskomen om afscheid te nemen natuurlijk, ennn ik ga mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! :D

Morgen zal ik dit vieze koude natte landje dan gaan verlaten, om 14:00 uur welteverstaan, om dan na ongeveer 12 uur vliegen om 07:25 uur eerst te landen in Hong Kong (en voor de slimme mensen onder ons: dat is dus Hong-Kongse tijd, in Nederland is het dan zo'n 2 uur 's nachts ;))
Gelukkig is er dan eventjes pauze; om 23:55 (Hong-Kong-tijd ^^) zal ik wederom de grond verlaten om dan op donderdag 15 oktober, ohyeah, om 12:05 Australische tijd voor het eerst voet te zetten op Australische bodem, in Sydney! 8)

Ik ga een hele hoop mensen ontzettend verschrikkelijk vreselijk missen, maar remember: ik kom ook weer terug ;)

En dan nog een allerlaatste praktische mededeling: vanaf morgenmiddag, ik schat zo rond een uurtje of half 1, zal Roos op haar mobiele nummer NIET meer te bereiken zijn! Niet schrikken, niet huilen, ik ga Down Under zo snel mogelijk een echte Aussie-simkaart regelen en you'll be the first to know wat mijn nieuwe nummer wordt, aangezien ik dat hier zal publiceren ^^

Aldusch..

GOODBYE!!

1. Rebecca:
    13 oktober 2009

(...no words needed, it's all in my heart en een groooooot deel daarvan is all yours. Have the time of your life mie dearie, zie je morgenochtend! xxxxxx)
  2. Maarten:
    13 oktober 2009
    Heel goeie reis Roos, ik denk aan je :-).

Dikke kussen Xxx
  3. Sascha:
    Nouu Roosje,

We missen je nu al hoor! <3
    9 maanden, dat is zooo lang..
    Maak er wat leuks van =)

xxxx
  4. Els:
    14 oktober 2009
    Lieve moedige avontuurlijke Roos,
    Heb gisteren veel aan je gedacht. Hoop dat je een goede vlucht heb gehad. Stijve kont?
    Ik wens je nogmaals een fantastische reis en doe skippy de groeten.
    Dikke zoen, Els
  5. annemieke:
    Lieve Roos,
    Wat fijn om van je gehoord te hebben!!! En dat je goed bent aangekomen in Sydney. Ook al was ons contact maar heel kort. We wachten op je nieuwe nummer en kletsen dan wel wat langer. Voor nu genieten van alle nieuwe indrukken en een beetje bijslapen denk ik. Veel liefs Miek
  6. T.:
    15 oktober 2009
    AAAAH Probably-very-dead-jet-lagged-plane-tired Roosje... Nu dan echt op Australische bodem!!! WHOOHOOOW!!! I'm soooooooow jealous! Ahw je gaat zoooow veel plezier hebben, hell, je bent in Sydney! Roosje whauw! en YAAAY!
    Heb je dat boek nog uitgekregen? Je moeder heeft waarschijnlijk het hele gedichten bundeltje al doorgewerkt...hihi, nouw anyway
    Doe alle ozzies de groeten! En suuuuperveel plezier, maar dat gaat allemaal natuurlijk heel erg goed lukken!

XoXo
    T.
  7. annemieke:
    15 oktober 2009
    Zeg T maak jezelf eens even bekend ! Beetje mij belachelijk maken met de gedichtenbundel. Gaan we niet doen he ? Ik denk dat ik wel weet wie je bent. Jouw moeder volgt ook nog wel.
    Nog effe doorwerken tot 1 dec en dan mag jij.
    Moeder Annemieke